" هوالــــــــــــرزاق "

جستجو
Close this search box.
فرم ثبت سفارش لوگو

فرم ثبت سفارش لوگو

مقالات

راهنمای فرم ثبت سفارش لوگو

ابتدا لازم است برای انتخاب وب سایت اینترنتی خانه لوگو و همچنین تکمیل فرم ثبت سفارش لوگو بصورت اینترنتی برای طراحی لوگو برندتان تشکر نماییم. و به شما برای این انتخاب تبریک گفته، اطمینان می دهیم تمام توان فنی و اصول طراحی لازم را جهت انجام صحیح و شایسته این پروژه بکار ببندیم و طرحی سرشار از خلاقیت و اثر بخشی نسبت به فعالت برندتان را ارائه دهیم. بدین ترتیب گامی هر چند کوچک در جهت موفقیت کسب و کار شما برداشته ایم که این مسئله بخشی عظیمی از رسالت وب سایت اینترنتی خانه لوگو می باشد.

اما جهت تکمیل فرم ثبت سفارش لوگو، نیاز به دانستن مطلب خاصی نیست و فقط تکمیل موارد خواسته شده در فرم کفایت می کند. صرفا جهت آشنایی با قسمت های اصلی فرم مختصری راجع به بخش های مختلف آن توضیح می دهیم.

بخش مشخصات فردی

اولین قسمتی که جهت تکمیل فرم ثبت سفارش لوگو بصورت اینترنتی وجود دارد، بخش مشخصات فردی است. این بخش صرفا جهت اهراز هویت شما برای ما می باشد تا بدانیم این فرم توسط چه شرکت یا فردی تکمیل گردیده است. در بخش مشخصات فردی: نام و نام خانوادگی، تلفن تماس شما، کد 10 رقمی ملی، و آدرس ایمیلی که مایل هستید در موارد خاص از آن طریق با شما در تماس باشیم آمده است. لذا به دلیل اهمیت راه های ارتباطی ما با شما این بخش را به دقت پر کنید.

بخش فعالیت شغلی

دومین قسمتی که برای تکمیل فرم ثبت سفارش لوگو در سایت وجود دارد، بخش فعالیت شغلی است، در مورد اهمیت این قسمت باید گفت که ما برای آشنایی با نوع فعالیت شرکت، موسسه، استارت آپ و یا هر عنوان دیگری که برند تان دارد، نیازمند اطلاعاتی هستیم تا بدانیم فعالیت کسب و کارتان در چه زمینه ای است و باید برای چه شغلی دست به تحقیق و مطالعه بزنیم و طراحی لوگو برندتان را بر اساس چه اطلاعاتی شروع کنیم. لازم به توضیح اینکه بعد از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق تماس اطلاعات تکمیلی کارتان را به کمک شما کسب می نماییم.

در این قسمت: نام برند به صورت فارسی، نام برند به صورت انگلیسی آمده است، لطفا در نوشتن صحیح این نام ها دقت نمایید چرا که اصلاح این نام ها پس از طی پروسه طراحی مستلزم صرف مجدد زمان از جانب ما و هزینه مجدد از جانب شماست. مورد بعدی زمینه شغلی شما است که زیر مجموعه چه صنفی قرار می گیرید و آخرین بخش، قسمت مشتریان شما است که به ما می گوید خدمات و محصولات شما مربوط به چه قشری از جامعه می شود و در اصل مشتریان شما چه کسانی هستند. همه این موارد به طراحی مرتبط با برندتان کمک شایانی می نماید.

بخش لوگو درخواستی

سومین و آخرین قسمتی که برای پر کردن فرم ثبت سفارش لوگو بصورت اینترنتی در سایت خانه لوگو وجود دارد، بخش لوگو درخواستی است. این بخش یکی از اساسی ترین بخش های این فرم می باشد. در قسمت نوع لوگو درخواستی، شما باید مشخص کنید کدام نوع از طراحی انواع لوگو را می خواهید، بطور مثال: لوگو تصویری، لوگو نوشتاری ( لوگو تایپ ) و یا لوگو تلفیقی که ترکیب از دو نوع قبلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به جهت انتخابی درست می توانید به صفحه طراحی انواع لوگو مراجعه فرمایید.

قسمت دیگری که در بخش لوگو درخواستی باید در فرم ثبت سفارش لوگو در اینترنت پر کنید، تعداد اتود درخواستی شما جهت انتخاب از بین آنهاست، هر چقدر تعداد طرح درخواستی بیشتر باشد هزینه آن نیز بالاتر می رود. شما می توانید با انتخابی معقول ( 3 اتود ) به طرح مورد نظر دست یابید. اما کسانیکه می خواهند حق انتخاب بیشتری داشته باشند می توانند تعداد اتود بیشتری را ثبت نمایند.

ثبت رنگ لوگو، بخش دیگر این قسمت است که باید مشخص کنید. این رنگ، رنگ سازمانی شما است که می تواند تک رنگ و یا متشکل از دو یا چند رنگ باشد. اما طبق تجربه، انتخاب بیش از دو رنگ نتیجه خوبی در بر ندارد. برای انتخاب رنگ می توانید از مشاوره ما نیز کمک بگیرید تا با هم فکری یکدیگر به انتخابی درست دست یابیم.

آخرین بخش قسمت نوع لوگو درخواستی، در فرم ثبت سفارش لوگو، مشخص کردن صفات شغلی است که باید لوگو شما داشته باشد. بطور مثال: یک شرکت ساختمانی باید دارای صفاتی مثل: ایمنی، استحکام، دقت عمل و … باشد. ما نیز تلاش خود را می کنیم تا تمام این صفات را به لوگو آن برند انتقال دهیم. بنا بر این با نوشتن دو یا سه صفت اصلی شغلتان که می خواهید برای مشتریانتان تداعی شود ما را در طراحی درست لوگو برندتان یاری نمایید.

ثبت نهایی فرم

پس از تکمیل تمامی این سه قسمت از فرم ثبت سفارش لوگو بصورت اینترنتی، که کلا 5 دقیقه هم زمان نمی برد، دکمه ثبت را زده و اگر مراحل را کامل انجام داده باشید به شما پیامی مبنی بر ثبت سفارش می دهد. لازم به توضیح اینکه پر کردن تمامی فیلد هایی که با ستاره مشخص شده الزامی است. پس از انجام این مراحل در کمترین زمان با شما تماس می گیریم تا هماهنگی های لازم جهت شروع پروسه طراحی را انجام داده و کار را آغاز کنیم.

در صورت نیاز می توانید از طریق شماره های تماس و یا ابزارک چت آنلاین که با رنگ آبی مشخص شده ، سئوالات احتمالی خود را از ما بپرسد.