تعرفه طراحی لوگو | قیمت طراحی لوگو
تعرفه طراحی لوگو در خانه لوگو بر چه اساسی تعریف می شود، همانطور که می دانید انجمن های صنفی تعیین کننده قیمت ها در زمینه مشاغل مختلف هستند. و در زمینه طراحی گرافیک و به تبع آن در مورد طراحی لوگو و آرم و نشان تجاری نیز انجمن صنفی طراحان گرافیک مرجع دارای صلاحیت است، اما شرکت ها براساس زمانی که برای انجام هر پروژه صرف می کنند، مهارت طراحان، میزان مطالعه برند، بررسی بازار و… دست به تعیین تعرفه ها می زنند. ما نیز در خانه لوگو بر اساس همین معیارها اقدام به تعیین مقدار تعرفه ها می می نماییم.
هزینه یا سرمایه گذاری؟
قبل از اینکه به مبحث قیمت و تعرفه طراحی لوگو در خانه لوگو بپردازیم، ضروری است مطالبی چند در زمینه اهمیت داشتن یک لوگو اصولی و مبتنی بر مبانی زیبایی شناسی، که بر اساس اصول برندینگ است بدایم. لوگو اولین نمود بصری است که از شرکت، موسسه و یا سازمان کاری شما دیده می شود و در بر دارنده جوهره وجودی و فلسفه تاسیس آن مرکز کسب و کار است. بنا بر اهمیت مطالب یاد شده در می یابیم که این مسئله برای پیشرفت برند ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت، یا نقش کم رنگی برای آن قائل شد.
با توجه به مطالب یاد شده، داشتن یک لوگو با استاندارد های بین المللی ضرورت فعالیت برند شما است و هزینه ای معقول در این زمینه نه تنها باری مالی بر دوش کسب و کارتان نیست، بلکه می توان گفت نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. سرمایه گذاری از نوع غیر مستقیم، اما بسیار مهم. طبیعاتا سپردن یک پروژه طراحی به فردی که صاحب تجربه و دانش کافی در این زمینه است می تواند اندکی قیمت طراحی را بالا ببرد، اما در مقابل برند شما را به نوعی از تشخص می رساند که برای موفقیت لازم است.
تعرفه طراحی لوگو سال 1402 در خانه لوگو
پکیج برنزی
جهت استارت آپ ها- 2 اتود جهت انتخاب
- تا 3 بار اصلاحات
- تحویل در6 روز کاری
پکیج نقره ای
جهت مشاغل تثبیت شده- 3 اتود جهت انتخاب
- تا 3 بار اصلاحات
- تحویل در7 روز کاری
پکیج طلایی
شرکت های با سابقه- 4 اتود جهت انتخاب
- تا 4 بار اصلاحات
- تحویل در8 روز کاری
پکیج VIP
جهت مشاغل خاص- 8 اتود جهت انتخاب
- تا 8 بار اصلاحات
- تحویل در12روز کاری
معیار تعرفه طراحی لوگو در خانه لوگو
برای دانستن علت اصلی تفاوت بین تعرفه طراحی لوگو و قیمت های متفاوت، باید به ذکر یک مثال بپردازیم تا ابعاد مختلف این مسئله روشن شود، تصور کنید برای خرید گوشی به بارار رفته اید، مغازه های متفاوت، فروشندگان مختلف، شرکت هایی با پرسنلی هماهنگ و آموزش دیده با اجناسی دارای گارانتی معتبر و یا مغازه هایی با اجناس متفرقه، این ها همه گزینه هایی برای خرید کردن شما هستند و امکان خرید در فروشگاه های مختلف را پدید می آورند. آیا شما اجناسی بدون ضمانت و گارانتی را می خرید یا ترجیح می دهید کالای دارای گارانتی معتبر را از یک فروشگاه شناخته شده بخرید؟
مسائل گفته شده را به این مطلب اضافه کنید که خود گوشی یک وسیله با تنوع مختلف از برندها و قیمت های متفاوت است. آیا تمایل به خرید یک گوشی از برندی متوسط را دارید یا ترجیح می دهید خرید خود را از بین محصولات یک برند شناخته شده انجام دهید؟ می بینید که گزینه های بسیار زیادی پیش روی شما است و قیمت های بسیار متفاوت تر که شما را سر در گم می کند.
حال به موضوع اصلی خود یعنی تفاوت قیمت در تعرفه طراحی لوگو بین طراحان و آژانس های طراحی بازگردیم. آیا می خواهید طراحی خود را به افراد بدون تجربه و تازه کار دهید یا از افراد دارای تجربه کافی که حکم تضمین و گارانتی را برای لوگو شما دارند استفاده کنید؟ آیا می خواهید مهمترین بخش هویت بصری برند خود را با اندکی هزینه تخریب کنید یا بنا به اهمیت لوگو برندتان می خواهید با کمی هزینه بیشتر یکبار برای همیشه خیالتان را از بابت طرحی که معرف خوبی برای کسب و کارتان است راحت کنید. و برای سالیان متمادی از طراحی قوی لوگو خود استفاده نمایید.
نقش برند در تعرفه طراحی لوگو
همانطور که قبلا اشاره کردیم، قیمت و تعرفه طراحی لوگو، دارای معیار های مختلفی است که در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم. اولین مسئله خود برندی است که قرار است برای آن طراحی کنیم. آیا این شرکت با سابقه و دارای سرمایه و پرسنل زیادی است؟ این مسئله بار مسئولیت ما را بالا می برد. اگر کار طراحی در مسیری اشتباه پیش برود، طبیعتا هزینه های تحمیل شده به آن شرکت بسیار زیاد خواهد بود و اثرات آن شامل سرمایه، کارکنان و سابقه چندین ساله آن شرکت خواهد بود.
بنابر آنچه گفتیم، در انجام چنین پروژه هایی باید کار با حساسیت بیشتر ی دنبال شود و برای تحقیق و مطالعه بازار، مشتریان، رقبا و محصولات یا خدمات زمان بیشتری صرف گردد. و این امری منطقی است که هزینه بیشتری بابت چنین پروژه ای دریافت گردد. تا از نتیجه انجام درست کار اطمینان حاصل نماییم.
برای برخی دیگر از پروژه ها که کسب و کارها و مشاغل متوسط به لحاظ وسعت و تعداد پرسنل هستند، طبیعی است که زمان و انرژی کمتری گذاشته می شود، این به این معنا نیست که کار کم اهمیت تر است، بلکه به این خاطر است که پروژه از پیچیدگی های کمتری برخوردار است و نیاز به بررسی و مطالعه کمتری دارد. لذا با یک فعالیت متوسط، طراح یا آژانس متولی کار می تواند بخوبی در زمان کمتری از عهده کار بر آید.
در مورد کسب و کارهای نو پا و استارت آپ ها نیز می توان از این متر و معیار ذکر شده برای تعیین تعرفه طراحی لوگو استفاده کرد. طبیعی است که کار به لحاظ بریف پیچیدگی چندانی ندارد، تعداد طرح های مورد درخواست کارفرما کمتر است و طراح نیز زمان به مراتب کمتری را جهت پیش برد پروژه صرف می نماید و در نهایت هزینه کمتری را نیز از کارفرما دریافت می نماید.
علت تهیه پکیج ها در خانه لوگو
طبق مطالب گفته شده، می بینیم که نوع مشاغل و کسب و کارها هستند که تعیین کننده نوع فعالیت طراح یا آژانس طراحی کننده هستند. و طراح بر اساس زمان و انرژی مصرف شده اقدام به تعیین قیمت طراحی لوگو می نماید. لذا در وب سایت طراحی هویت بصری خانه لوگو بر آن شدیم تا در جهت راحتی کار مشتریان و صاحبان مشاغل، اقدام به تهیه چند پکیج برای انتخاب راحت تر مخاطبین بنماییم و آنها را در انتخاب نوع طراحی و هزینه یاری نماییم.
کسب و کارهای نو پا و استارت آپ ها می توانند پکیج خود را با هزینه کمتری تهیه نمایند، مشاغل تثبیت شده پکیج مناسب خود را انتخاب کنند، کسب و کارهای با سابقه و شرکت های بزرگ و خاص نیز هر کدام گزینه انتخابی خودشان را داشته باشند و مشتریان بدین ترتیب می توانند بدون صرف زمان چندان زیادی هر کدام مورد مناسب شغل خود را انتخاب نمایند.