" هوالــــــــــــرزاق "

باز سازی لوگو

خدمات ما

باز سازی لوگو​

باز سازی لوگو چیست؟

یکی از خدمات اصلی ما در خانه لوگو، باز طراحی لوگو است. باز سازی لوگو گاهی اوقات بدلیل سبک بسیار قدیمی و از دور خارج آن شکل می گیرد و در اصل دیگر نمی تواند پاسخ گوی نیاز کنونی بازار و مشتریان باشد اما گاهی نیز  لوگو ماهیت قابل قبول و ایده درستی دارد اما چیزی که باعث نیاز به تغییر آن می شود اجرای نادرست آن است و باید دوباره در نرم افزاری مناسب این کار، باز طراحی شود تا بتواند پتانسیل اصلی خود را نشان دهد. اما علت اصلی ایجاد تغییر در لوگو چیزی است که متاثر از زمان و خدمات است.

همانطور که گفتیم زمان و خدمات عاملی تعیین کننده هستند.از این رو، برخی از برند های قدیمی و با سابقه به دلیل تغییرات در نیاز بازار و گذر زمان، طراحی لوگو خود را تغییر می دهند و آن را براساس نیاز فعلی مشتریان و تغییراتی که در کسب و کار خود در طول زمان داده اند، تغییر می دهند که به این پروسه، باز طراحی لوگو یا ( Redesign ) می گویند. که در بخش خدمات ما در خانه لوگو قابل سفارش  و انجام است.

بازسازی لوگو

عوامل موثر در باز سازی لوگو:

1- زمان باز سازی لوگو

اساسا” لوگو باید بازتابنده بصری شرکت یا سازمان خود باشد و به خوبی خدمات و فعالیت آن موسسه را نشان دهد. اگر در طول زمان نوع خدمات یا محصولات دچار تغییر شده اند، شاید زمان آن باشد که شما هم لوگوی برند خود را تغییر دهید و آن را باز سازی ( باز طراحی ) کنید.

طراحی انواع لوگو یکی از اصلی ترین خدمات ما در وب سایت هویت بصری خانه لوگو می باشد، که با در نظر گرفتن مبانی فنی طراحی که منبعث از مبانی هنرهای تجسمی و قواعد آن است، اجرا می گردد. این اصول، تدابیری اجتناب ناپذیر در ارائه طراحی لوگو  متناسب و شایسته برای هر برندی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

تمام هدف ما در خانه لوگو، انجام کاری تخصصی است که با سایر خدمات طراحی گرافیک هم پوشانی نداشته و اختصاصا به موضوع لوگو بپردازیم. تمامی این مفاهیم می توانند در سبک ها و نمود های مختلفی جلوه کنند که خود این مسئله، یعنی سبک شناسی لوگو بر اساس موضوع برند می تواند سوژه مقاله ای مفصل باشد. بنا بر این جهت آشنایی بیشتر، اندکی به معرفی لوگو و انواع آن می پردازیم.

باز سازی لوگو 5 برند معروف

2-روند تغییر در باز سازی لوگو لوگو چیست؟​

با نگاهی اجمالی درمی یابیم که روند تغییر هویت بصری در شرکت های مختلف روندی کند و آرام دارد. لوگوی جدید باید نسبت به نسخه قبلی خود صفات بصری کلی را حفظ کند و دچار تغییر زیاد نشود. دلیل این مسئله هم واضح است مشتریان باید با دیدن آن متوجه شوند که این لوگوی کدام شرکت یا موسسه است. البته این روند تغییر باید در جهت مثبت باشد تا لوگو هم ارتقاع تصویری و هم ارتقاع مفهومی یابد.

اگر تغییرات زیاد باعث شود که مخاطبین تشخیص ندهند این لوگو به کدام برند مربوط است، پروژه شکست می خورد و هزینه تبلیغات و بازاریابی شما به هدر می رود. بسیاری از برندها به دلیل بازطراحی نامناسب و عجولانه مجبور به استفاده مجدد از لوگوی قبلی خود شده اند. لذا تغییرات باید اندک و با احتیاط صورت پذیرد. و قبل از هر چیز نیازسنجی و مطالعه دقیق برای تغییرات آن انجام شود. که این مسئله در خانه لوگو به دقت کارشناسی شده و تغییرات آن به اندازه و موثر خواهد بود.

روند تغییر در باز سازی لوگو

ثبت سفارش باز سازی لوگو

جهت ثبت سفارش باز سازی لوگو دکمه ثبت سفارش را زده، و در قسمتی که از شما نوع لوگو درخواستی را می خواهد، بنویسید بازسازی لوگو و در فرم مربوطه ما بقی اطلاعات برند خود را طبق موارد خواسته شده وارد نمایید تا در کمترین زمان با شما تماس بگیریم و مراحل طراحی را آغاز کنیم. در صورت نیاز به مشاوره، می توانید حتی قبل از ثبت سفارش، با ما تماس بگیرید تا به سئوالات شما پاسخ داده شود.